Helgen i ord

Helgen är nu över, Petter cyklade precis till jobbet för första dagen på 6 veckor! Känns otroligt tomt utan honom, särskilt som Natalie ligger och sover...
Lördagen var en bra dag, härligt väder, var ute och gick med Natalie  1½ timme, otroligt skönt. På kvällen var vi bjudna på Casses 25årsfest. Jag och Natalie tog sällskap med Mikaela Marcus och Liam dit med våra barnvagnar:) Var där till runt halv tio, då började Natalie bli lite hungrig. Hade sovit den mesta av tiden i vagnen, trots massa högljutt folk och hög musik. Var så stolt över henne! Sen begav vi med småttingar oss hemåt. Bestämde att se en film hos M och M, så jag o Natalie gick hem, åt lite och sen tog vi bilen till paradiset. Såg Heartbreak Hotel, bra, rolig, men kanske lite för ung för den? Eller jag vet inte... Natalie var jättesnäll hela tiden, åkte inte hem förrän halv två! Men hade en superbra kväll, tack!
Sen när vi kom hem ville inte lilltjejen sova, och sen kom Petter inramlandes runt kvart i 3 eller så... Natalie sov ända till 2 på dagen sen, med 2 amningsstuder bara, hon var lite trött efter äventyret på kvällen:) Sen begav familjen Wåhlin-Karlsson sig till Kihlsgatan för att följa Kalmars jakt på SMguld! Och det gick ju bra, 3-0 mot Sundsvall!

Sov inte helt bra inatt, kunde inte somna efter jag ammat Natalie så jag låg i sängen till nästan halv ett idag! Usch, dåligt samvete har jag för det, Petter var uppe runt nio skulle jag tro! Fast det e klart, skulle inte Natalie ha ammats hade jag varit uppe till halv tolv typ! Vår kamin kom idag, står i garaget och väntar på att bli installerad! Så fin!

Nu sitter jag och Natalie och hickar i takt:) Hon halvsitter i sin babysitter och jag här...

Nej nu ska jag hitta på något!

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0