Fixardag!

Denna veckan jobbar Petter morgonskift, skönt för då har vi hela eftermiddagen och kvällen med honom. Steg upp vid halv tio idag! Steg upp, vilket betyder att Natalie ätit och fått nya kläder och ny blöja. Det är bra gjort! Fast det var för att jag hade klockan på ringning!:) Sen har hon mest sovit så jag är igång med min andra maskin med tvätt för dagen. Plockat ur diskmaskinen, bytt sängkläder, diskat och plockat rent i köket, gjort snyggt i teverummet och gett Natalie mat en gång, perfekt.

I torsdags var jag och Natalie och hälsade på Olivia och Linus i Kalmar, var jättekul, senast vi sågs var en kort stund på jobbet (NetOnNet) när Linus var nyfödd, nu är han 6 månader! Det var otroligt kul, måste vi verkligen göra om snart igen!!! Natalie fick en klännng med matchande byxor med Hello Kitty och en rosa filt. Så jättefint! TACK gumman!

I fredags var det bowling med några från jobbet, otroligt kul att träffas! Bowlingen gick bra, vinsten gick till mig:) Nästa gång vi ses följer jag nog med ut!!!

Idag är Natalie en månad, fatta att tiden går fort! Det är helt sjukt, känns som det bara är någon dag sedan vi kom hem från BB... Min älskade bebis! Jag har världens bästa familj, världens mysigaste och sexigaste sambo, och världens snällaste och gulligaste dotter! Kan inte bli bättre!:)

Nej nu ska jag plocka lite till innan jag ska börja med maten, korvstroganoff och ris!

Hej Hopp


Dagens bild på Natalie, ligger i babygymmet och sover! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ska man sova i babygymmet? Trodde man skulle leka :)

Tack för i lör, får bjuda upp er snart på lite middag åxå!!

Puss söta

2008-09-08 @ 18:33:35
Postat av: Karolina Kusin

Såå sööt hon är :) <3

2008-09-08 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0