Bra och dåliga nyheter på BHC idag

Natalies första läkarundersökning idag, allt gick super utom en sak, återkommer till det nedan. Hon log och fäktade med armarna. Följde en boll med ögonen utan problem och höll upp huvudet så högt och länge att hon fick jätteberöm! Utlåtandet: En otroligt pigg och vaken tjej:) Mamma så stolt över sin dotter!!!
Men till det mindre roliga, hon har bara växt ½ cm på två veckor, alldeles för lite fick jag veta! Och hon har bara gått upp 170 g på två veckor. 170 g är för lite att gå upp på en vecka och för oss är det två veckor sedan vårt förra besök. Kändes otroligt tungt att höra. Men hon är ju pigg och vaken och klagar inget alls. Hon får mat så fort hon skriker, ca 2½ timme mellan varje mål mat. Fick tid om två veckor och är det ingen ändring då så ska hon få ersättning. De tyckte inte jag skulle ta till det för tidigt och eftersom hon är så pigg och glad verkar det inte gå någon nöd på henne. Men lite oroligt är man ju ändå. Alla andra pratar om att deras barn gå upp så mycket och växer en massa och Natalie står i princip helt still. Inte kul alls... ... ... ... Blä säger jag bara, sådant kan man bli ledsen för...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så var det för Sofia med... Hon gick inte upp nånting, så då började Lisse med ersättning.. Men jag har bara hört bra saker om ersättning.. Både Sanela o Lisse kör med det o det funkar toppen!!!

Puss

2008-09-24 @ 19:10:12
Postat av: Jeanette och Hugo

Kul att hon fick sin ok-stämpel på läkarundersökningen! Var inte orolig för vikten och det, hon kommer nog ta igen det snart! Vore kul att träffas snart igen!

Kram

2008-09-24 @ 19:42:55
URL: http://sensommarbarn.wordpress.com
Postat av: Maalin o lucas

hej! hon är så duktig lilla natalie... huvudsaken är att hon mår bra men jag kan förstå att du blir ledsen när hon inte går upp som hon ska! jag är säker på att det vänder snart =) kram

2008-09-24 @ 23:27:45
URL: http://maliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0