Äntligen!

Äntligen, igår hittade jag ett par stövlar som passade både mig och min plånbok! Åh vad lycklig jag blev! Har letat i säkert ett år efter de perfekta stövlarna då mina gamla verkligen börjar bli gamla, och slitna. Och igår på Skokällaren så hittade jag dem, de hängde där och ropade på mig! Wiiiii:) Är ganska kräsen när det gäller stövlar. Inte för hög klack, måste kunna gå skönt i dem, och gärna dansa:) Måste vara dragkedja, mycket lättare att ta på dem då! Har sett dem framför mig så länge men inte hittat dem, men nu, NU!! Nu är dem i min ägo, utan att ruinera mig!
Men gissa vilken storlek jag köpte?! Jo 40!!! 40 liksom?! Hallå eller, haft på gränsen till 39 innan. Och hittade ett par gympisar till halva priset, men hade behövt 41 i dem, och det hade dem inte. Helt sjukt, mina fötter har verkligen blivit större efter graviditeten! Blä vad jobbigt!

Här kommer en bild på stövlarna, nu ska jag steka plättar!

Hej Hopp


Kommentarer
Postat av: malin

läckra jö =)

2008-09-09 @ 19:46:45
Postat av: Emelie

Mina fötter har också blivit större efter graviditeten. Jätte jobbigt. Har fått skänka bort mina gamla skor :( Lite konstigt att dom blir större, men det är väl efter all svullnad... Kram

2008-09-10 @ 08:35:49
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0