Grannens j*vla katt

Grannens katt klättrade precis upp på vårt tak, med hjälp av vår stege som står lutad mot taket. Går omkring där uppe nu och trivs väldigt bra. Jag tycker dock inte om grannens katt, så vad händer om jag tar bort stegen? Kommer den ner ändå? Hmm, tåls att tänka på... *mohahaha*

(Anledningen till att jag inte tycker om grannens katt är enkel, han smiter in till oss så fått en dörr är öppen, springer raka vägen upp på övervåningen eller ner i källaren. När vi renoverade sprang han in på "kattvinden" och vägrade komma ut, och jag är rädd för katter. En annan gång började han klösa på vår soffa uppe. En gång smet han in utan att jag såg det och låste in honom och var borta i nån timme, gissa om jag blev rädd när jag kom hem sen! Så man vågar knappt ha dörren öppen fall han smiter in!!!)

Kommentarer
Postat av: moster

litet tips är att ta en blomsprayflaska och spruta vatten på katten nästa gång den är i närheten av huset....vatten avskräcker dom flesta katterna.

2008-10-03 @ 08:47:50
Postat av: Annelie

Så fort kissen brukar få syn på Niccie så sticker han ju... Så niccie kan sitta vakt på er trapp eller altan ;)))

2008-10-03 @ 15:26:52
Postat av: Syrran

Niccie på framsidan och Nellie på baksidan, då jäklar kommer det ingen katt i närheten =)

2008-10-03 @ 19:09:47
Postat av: Petter

Jag tycker han är mysig...

2008-10-04 @ 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0