Underbar morgon:)

Morgonen började med att Petter åkte och köpte frukost, färska frallor, jordgubbar och apelsinjuce. Och sen fick jag röda rosor av honom på "Mors dag":) Han är bara så gullig:)

Nu sitter jag i valet o kvalet om man kanske skulle åka upp till Byxelkrok idag redan istället för imorgon... Har ju inte så mycket att göra precis, kan ju inte göra så mycket heller, även om jag velat! Gah jag vet inte, men lär knappast få med mig min bror redan idag... Men det vore ju kul alltså! Får se hur jag gör...

Igår var det fotboll, Örsjö-Kosta. Serietoppmatch som Örsjö tog hem med 1-0 genom mål av KD. Gutt!

Nej nu ska jag nog ringa mamma o kolla vad det e för väder i Kroken!

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hej Eve!

Jag vet något du kan göra om dagarna, blogga! Så vi i kassan har något att göra en tråkig dag som denna. ( just nu finns det inte en ändå kund i butiken, och har tagit emot en på en halvtimme) Ha de nice, kram!

2008-05-25 @ 10:28:48
URL: http://iambaglady.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0