Solen!!!

Varmt varmt varmt, och varmare blir det. Men jag ska inte klaga, hellre gå i lite kläder än att behöva dra på sig en massa kläder för att slippa frysa.... Jobbigt att gå gravid just nu, höfterna gör ont, ryggen håller på att döda mig, och att Hjalmar ligger och sparkar under revbenen gör ju inte saken bättre precis!
Var hos läkaren idag, bortkastad tid tyckte vi båda, men det kostade mig ju inget så. Fick lyssna på hjärtljuden idag igen, 131 slag/minut... Börjar dock få lite ont i höger höft, på samma sätt som jag hade för några år sedan... Så hon sa att jag kunde avlasta ibland med att hoppa på kryckor... Tur att Petter har ett par nere i källaren som han "glömt" att lämna tillbaka...

Börjat planera midsommar lite smått nu... Midsommarafton blir det firande hemma hos oss, Annelie, Fidde, Danne och Emilia kommer... Sen lördagen åker jag och Petter in till Borgholm, och tillbringar dagen där... Förmodligen sover vi hos svärföräldrarna i deras stuga på Haga Park... Får hoppas på fint väder bara!!!

Idag fyller min kära mor år, skriver inte ut hur mycket hon fyller, men om 2 år blir det 50årskalas!!! ;-) Så ikväll ska jag hem dit och äta våfflor...

Nej nu är maten klar, fiskgratäng med dill :) GOTT!!!

Hej Hopp

Här kommer en bild på min solröda panna...


Kommentarer
Postat av: Vaness

Fobbis att du får ligga och sola!!=P

2008-05-27 @ 18:44:39
URL: http://iambaglady.blogspot.com
Postat av: Annelie

Inte roligt att du har så ont, men jag vill åxå vara ute o ligga o sola... :((

2008-05-27 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0