Skräckblandad förtjusning...

Okej, självklart är inte min förlossning till salu. Men måste erkänna att jag ser fram emot den med skräckblandad förtjusning. Längtar efter vår bebis otroligt mycket! Och jag tror att han längtar efter oss med, för han sparkar konstant hela tiden tycker jag. Vet inte när han har tid att sova:) Igårkväll i soffan fick han in ett par rejäla sparkar, som även träffade Petter i huvudet:)

Fick papper från Försäkringskassan idag, fick igenom min ansökan om havandeskapspenning, och det känns otroligt skönt! Man har ju läst en massa om hur hårda de är, så lite orolig var jag, även att jag fick Peter, chefen, att skriva på en blankett om att jag inte kunde jobba. Men det gick igenom så nu kan jag andas ut igen!

Idag blir det någon form av köttfärs till mat, är sjukt sugen på egna hamburgare, så det blir nog det. Tog nog upp för lite färs så det får bli köpta med, annars räcker det inte... Och sen pommes till det, med en massa salt! :) MUMS!

Neheju nu ska jag, ja jag vet inte vad jag ska göra förresten, Petter kommer hem från jobbet om typ 10 min eller så...

Lön på fredag! Wiiie! Och på fredag, nästa vecka, åker jag o Mamma tåg till Malmö över dagen för att shoppa o umgås! Ser verkligen fram emot det! Har jag tur får jag bilen såld innan dess, så jag kan betala av lånet lite fort!

Hej Hopp!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Är så glad för din skull att du fick igenom havandeskapet! Tycker det är bra att du tog ut det så du sparar på dina mamma dagar =) Har ni tagit reda på vad det är för kön eftersom du skriver han? Kramar

2008-05-20 @ 14:34:28
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Mikaela Kronberg

Det va tur det hehe =)Va tvungen att jobba för jag hade en läring som skulle gå brevid igår och jag hade inga andra dagar att erbjuda henne! Hon ska gå för mig nu när jag gå på havandeskapet och mamma ledigheten =) Är det våran tur med fikat nästa gång va? eller tog någon anna det för att vi inte kom? Annas är det så där, har mått dåligt nu ett par dagar, ryggen och magen...känner mig nästan lite febrig! Ska till BM i morgon på kontroll! Alltid lika kul att göra hjärtljudet också=) Hur mår du? Är det bättre med ryggen? Kramar

2008-05-20 @ 15:44:57
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Annelie

Malmö...?

Usa var det jööö

2008-05-20 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0