Själv hemma

Sitter här hemma själv i huset... Har varit hos mor o far och grillat ikväll. Petter är hos Micke o dricker öl o grillar med polarna... 
Satt ute i solen hela dagen igår typ så idag är jag röd, var ändå duktig och smörjde in mig, men jaja... Så idag har det inte blivit lika mycket sol för mig. Hade fint besök på förmiddagen av Mamma o 3 dagbarn... Så det blev glass på en filt i gräset, mysigt. Sen blev det mat, pannkakor, hos mamma... det var GOTT!

Undra vad som händer imorgon, Öland vore ju otroligt kul! Får väl se...

Hmm, är sjukt trött, borde gå o lägga mig... Men kommer ändå vakna när Petter o Erik kommer hem, o då kommer jag har otroligt svårt att somna igen, så kan lika gärna försöka hålla mig vaken tills de kommer hem. Dock inte en susning om när de kommer... Inget kul på teven, satt o kollade runt på YouTube nyss men hittade inget kul alls... Eller jo Liam Lynchs låt United States of whatever som Bushremix:) Haha... Sök på Liam Lynch och Bush så kommer den fram, både som tecknad och dubbad, skitkul!

Nu börjar magen bli redigt stor:) Nästan så att man kan se den växa nu, känns så iaf! Men det känns ju även i mina fötter, höfter och ryggen... Så här tung har jag aldrig varit någon gång i hela mitt liv. Aldrig vägt över 54-55 kg innan, o sist jag vägde mig vägde jag 63, o det e snart 2 veckor sedan så :) Men, än så länge har jag bara magen, inget annat... Magen växer men inget annat och det är ju sjukt glad för! Var rädd att jag skulle bli som ett klot eller så, men inte än så länge iaf... Nu har det kommit pollen i luften och det har jag märkt, näsan är mer täppt än vanligt och ögonen kliar... Inte blir det väl bättre av att vi har 5 stora björkar på trädgården.... :(


Ska bara jobba typ 12 dagar till, ska bli sjukt skönt. Har varit hemma hela vecka pga mina höfter, men det börjar bli lite bättre nu, kroppen har väl börjat vänja sig vid att man är lite tyngre numera:) Så på måndag är jag "fit for fight" igen hoppas jag!

Just det ja, första samligen med föräldragruppen i måndags. Kände igen de flesta, visste ju redan innan att Mikaela o Markus skulle vara där, men att även Annelie o Mattias var där var kul att se! Visste att de skulle ha men inte att de skulle ha bara typ veckan efter mig! Så på tisdag ska vi in till förlossningen i Kalmar o titta runt lite... Ska bli kul! (tror jag)...


Nej nu ska jag nog ändå sova tror jag, sitter o gäspar hela tiden o ser knappt vad jag skriver, så trött är jag!


Hej Hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0