Rabarberpaj!

Petter är ute i trädgården och klyver björkar och jag hamnade i köket, med att göra en rabarberpaj. Ska bli gott. Så fort Petter är klar ska vi hugga in på den tillsammans med en massa vaniljsås! Fan det e bra med egna rabarber i trädgårdslandet! Planterade solrosor förra helgen och de börjar redan komma upp, men valde en plats med massa sol, så är ju kanske inte så konstigt!
Målar garderobsdörrarna uppe med, 3 till som ska målas en gång till sen e vi klara att hänga upp dem, o sen flytta in i vårt "masterbedroom" :)

Kalmars brassar har även startat en blogg nu, med hjälp av deras tolk Igor. För mig som följer FF mot guldet är det ju ett måste att läsa den, likaså läser jag självklart Rydströms blogg, Bröderna Elms och titt som tätt även Tobias Carlssons bloggar. Klicka på namnen för att komma till respektive blogg...

Nej nu ska jag äta rabarberpaj!

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Annelie

o sen jag o niccie o mumsade din goda paj... Puss

2008-05-16 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0