Och igen...

Sitter och kollade kort från sommaren 2007. Har en massa fina kort... Ska bli intressant att uppleva sommaren 2008, i eget hus, inget jobb och höggravid! Wiie, planering:)
Men men, tror jag kommer få bebis tidigare än 2/8 som är BF. En kommentar från Aina igår som får mig att tro det... Har en tid till henne en vecka innan BF men hon trodde inte det skulle behövas sa hon.. Har visserligen bara gått upp typ 1½ kg sen jag var där sist men magen är 5 cm större... Och den sitter väldigt högt uppe, har svårt att sitta... Står jag får jag ont o höfterna, o sitter jag ner trycker magen mot revbenen o jag får ont i ryggen... Har blivit väldigt stor sista tiden, känns bra!

Jaha, föräldragrupp på måndag igen, jag o Petter ska fixa fika... Blir frallor, kaffe o saft, enkelt o mättande:) Så jag hoppas verkligen att du kan komma Mikaela!!!

Nej nu ska jag tjöta vidare med Cissi på msn... O snart kommer Petter hem från jobbet med!

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0