Kroken igår!

Var i Kroken hela dagen igår, min bror och jag åkte vid nio från Nybro, och efter att ha tankat och köpt fika började vi vår lååånga färd mot solen... Kl elva var vi framme, och jag tror, och hoppas, att mamma blev överraskad:) För det var ju liksom lite meningen. Fikade och satt i solen innan vi tog en promenad mot Sjöstugan och lunch. Schnitzel blev det, godare mat har jag ätit, men det gck ner, var ganska hungrig, med tanke på att min bror provat skor innan i tid och otid, som vanligt, eftersom att ett släktdrag både han och jag har är, velighet! :) Sen gick vi tillbaka till husvagnen där v tog varsin stol och sov middag. Vaknade röd i ansiktet av solen... Aj! Jag som aldrig brukar blir röd, förstår inte detta!
Runt halv fem begav vi oss hem, blev ett stopp på Valles, som alltid är ett måste att besöka, och ett stopp för att inhandla kall dryck o Borgholm. Sen resten av kvällen låg jag under en filt framför teven och frös i princip. Eller nej vänta, var ju några och kollade på min bil igår... Min kära syssling Davids flickvän letade efter en bil att ha till jobbet... Men de skulle tänka på saken... Inte jätteledsen precis... Nedan kommer nu lite bilder från Kroken!












Kommentarer
Postat av: Annelie

Åhh vad mysigt det såg ut o vara...

2008-05-26 @ 14:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0