Gah!

Är bara sur och irriterad... Vet inte varför men så är det... Det är otroligt tungt att andas när bebisen ligger så högt upp och trycker mot lungorna och revbenen... Blir andfådd för ingenting... Blir trött av att stå upp och sitta kan jag inte göra länge för det blir ett sånt enormt tryck under revbenen... Ligga är det enda som funkar just nu, kul att ligga ner hela tiden... NOT!

Fått höra av både BM och läkaren att jag är liten för att vara i vecka 31, samtidigt som de säger att jag nog kommer få innan utsatt tid.. Hmm? Hänger inte med riktigt... Men jag är nöjd så länge bebis mår bra!

Tittat på alla avsnitt med Barnmorskorna nu, tror det var väldigt nyttigt... Ett otroligt bra program, så nu längtar jag ännu mer efter Hjalmar/Alma... I sista avsnittet var det en tjej med förlossningsrädsla som skulle föda... Hur definierar man förlossningsrädsla då? En knut i magen så fort man tänker på det? Nästan panikkänslor om det kommer upp i ett samtal... Hmm.. Isåfall säger jag bara... Ojsan!

Jaja, jobbar sista dagen imon, så ska ha med mig fika, blir kakor, en mandeltårta och en daimtårta... Enkelt och bra, även lite läsk... Får väl köpa en lightcola ifall Hector jobbar imon :D

Nej nu orkar jag inte sitta längre, ska ut och vattna i växthuset...

Hej Hopp


Kommentarer
Postat av: emelie

haha ge inte hector nån lihgtcola! han borde ha slutat med den för länge sen försökte få honom att sluta ute på rasta men han är envis! Ge honom ett glas saft!Kram

2008-05-28 @ 20:54:30
URL: http://boulevardofdreams.blogg.se/
Postat av: Annelie

Alma?? Vad hände med Agnes o Axel???

2008-05-28 @ 21:13:34
Postat av: Emelie

Jag var ju inne på ett extra ultraljud i vecka 30 för att min mage var så liten. Där inne sa dom att bebisen var lite för liten... Några veckor senare så kom hon ut och var jättestor, vägde ju 3710 och det är ju rätt så mycket. Strunta i vad dom säger... Det kommer att sluta bra sen i alla fall :) Ha det bra! Kramar

2008-05-29 @ 10:49:54
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0