Förlossning och bil till salu... (ja min förlossning är med till salu!)

Hade träff med föräldrargruppen igår... Tittade på en film om förlossningen, och undertecknad var nära att svimma. Växelvis grön och vit i ansiktet och illamående... Pinsamt! Men Aina såg hur jag mådde så hon avbröt filmen för en fikapaus... Men jag skyller på att det var ett litet rum, utan syre, med ganska mycket folk... Men andra hälften efter fikat gick bra, satt med fötterna högt under ett öppet fönster...

Min bil ligger på blocket nu, och säljs förmodligen under dagen... Känns surt som fan, men å andra sidan har jag inte använt den sen jag slutade jobba och den kostar mig ganska mycket varje månad i lån och försäkring... Men sorgligt känns det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0