Dålig...

"Jag vaknar på morgonen, mår jättebra. Går upp, äter frukost, mår bra någon minut till men sen kommer det krypande. Illamåendet, som sen går över till en känsla av mjölksyra i hela kroppen. Att lyfta på huvudet är jobbigt, jag blir yr och helt slut i hela kroppen. Sen är det så i minst en timme, sen mår jag bra igen. "

Så är det varje morgon, slår aldrig fel... Oavsett vilken tid jag går upp, eller vad jag äter till frukost. Och jag är numera duktig på att äta frukost... Eller rättare sagt, numera äter jag frukost... Men fatta vilken hemsk känsla av mjölksyra i hela kroppen, armarna värker, benen, till och med fingrarna... Helt sjukt!

Nej nu ska jag ta mig i kragen, ta en bit mat, för när Petter kommer hem från jobbet ska vi till Kalmar!

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0