Brassestol

Något som inte går bra ihop är graviditet och min brassestol. Den är inte lätt att komma upp ur i vanliga fall, men jag hoppas verkligen ingen såg mig när jag skulle ta mig ur den förut. Jätteskön att ligga i men inte lika lätt att komma upp ur... Haha... Så nu får det endast blir den sittande varianten i den:) Om inte Petter är hemma o kan hjälpa mig upp vill säga... :)

Har blivit brun idag, randen efter linnen syns ganska väl... (eller den syns om man vet att den är där, men men)
Även målat lite dag, måste ha något att göra, annars blir jag galen...

Köttfärslimpa o potatis idag...

Orkar inte ens kommentera matchen igår... Såg den inte så kan väl inte heller säga vad som gick fel, men 0-2 till 3-2 på 8 minuter, gah!

Sola lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0