Artikel i DN

Läste i en artikel idag på DN om falska mail från VISA där de vill att man skickar in kontouppgifterna... Drog mig då till minnes att jag faktiskt var en av de "drabbade" då jag fick ett sånt mail för någon dag sedan... Men som användare av internet och mail i typ 15 år så sitter sånt som tur är i ryggmärgen att man ALDRIG öppnar länkar eller lämnar ut något sådant via mail... Men ändå, finns säketr några där ute som gick på detta bedrägeriförsök tyvärr...

Nog om det, sista jobbdagen idag, kändes otroligt konstigt... Kommer sakna alla... Men har lovat att hälsa på, minst en söndagslunch och har lovat att komma med fika någon dag med :)

Nej nu ska jag ställa mig i duschen, för imon kl 7 hämtar min mor mig, för då ska vi åka tåg in till Malmö och shoppa! Ska bli sjukt kul! Hoppas på att höfterna och ryggen inte krånglar för mycket!

Hej Hopp alla glada!


Kommentarer
Postat av: emelie

Haha han är kräsen den där Hector och lite allergisk mot allt.

Han hade en " hector-special" på BK! två bottenbröd (han tål inte fröna) och en massa annat konstigt.

inne hos oss åt han alltid lax lr tonfisk med pommes och grillkrydda...kul för dig att veta haha Ha så kul i Malmö iaf!Kram

2008-05-29 @ 21:14:42
URL: http://boulevardofdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0