Tänker

Vad jag är glad att Petter inte har ormar, ödlor eller spindlar. Pratade om det med Malin förut, tänk om man träffar en kille som har något av dessa djur som husdjur. Då hade nog jag och Petter haft ett stort problem. För jag skulle aldrig, aldrig, aldrig kunna tänka mig att dela hus frivilligt med något av dessa djur. Big NO NO!!!

Helg snart, schlagerfinal hos Annelie o Fidde imon, ska bli kul! Annars har jag (vi) inga planer alls för helgen vad jag vet...

Bygger om i affären, allt ska göras om känns det som. Först bytte vi plats på minneskort o kameror, men nu ska dessa byta plats igen, dock ej med varandra. Alla stationära har bytt plats, även alla skärmar osv. Så vi har lite att göra om man säger så :)

Vet inte när jag ska ta lunch idag, vid två eller tre. Tar jag vid två är det så segt att jobba 5 timmar efter lunch, men tar jag vid tre e jag sjukt hungrig (typsikt I-landsproblem). Har med mig en fryspizza Vesuvio som jag köpte på Statoil på väg till jobbet. Nej blir nog vid tre, e inte ensam att ha lunch då! Linda, Henke, Camilla o Magnus borde ha lunch då med!

Kommer kanske mer senare, jobbar till 20.00 ikväll!

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag tänkte du kunde tvätta bägge bilarna och lägga på sommardäcken på saaben om du har dåligt att göra i helgen?! Kan jag ju kolla lite fotboll eller nåt!
Puss!

2008-03-14 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0