Sommaren 2007 i fiiina bilder

Tvättdag idag, känns inte som det var så länge sen sist, men tydligen så behövdes det igen...

Jaja, längtar sjukt mycket till sommaren! Åh ska bli så skönt, har semester 2-22 juni, o sen efter det e dax att va mammaledig... Börjar ta ut pengar en månad innan BF tror jag, men det e klart, man vet ju aldrig hur man mår och hur mycket man orkar, men jag hoppas kunna jobba fram till min semester utan problem. Ju tidigare jag går innan BF desto mindre tid får jag ju vara hemma med bebis. Har dock fått känningar av foglossning, känns inget vidare, sjukt ont gör det ibland. Har lite övningar jag fått för ryggen, hoppas det hjälper. Mest ont gör det efter jag stått still länge, vlket är oundvikligt med tanke på mitt jobb. Men jag tror det löser sig till det bästa!

Här kommer lite bilder från sommaren 2007

Byxelkrok
 




Ser ganska härligt ut va? Alla bilder är tagna i Byxelkrok, norra Öland.
                                            

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Tips Kolla om du får ut havandeskapspening då sparar du dina fp dagar =) kolla med din chef... dom kanske är snälla och kan hjälpa dig? I mitt arbete får vi gå automatiskt gå 2 månader innan om man vill! Gäller ju dock inte för alla yrken...men kolla för det är det ju värt det =)Blanketterna hittar du på försakringskassans hemsida...lycka till! Kram Mikaela

2008-03-05 @ 21:31:02
URL: http://www.mikaelka.blogg.se
Postat av: Mikaela Kronberg

Alltid värt ett försöka du kan ju inte få mer än ett avslag!

2008-03-05 @ 21:36:36
Postat av: Mikaela Kronberg

Okej då förstår jag dig! Synd...men jag ytcker ändå att du ska skriva ut balnkettena och fylla i dom...din chef förlorar ju igentligen på det! Om du vill så skulle jag kunna hjälpa dig! Tänkte för då sparar du ju dina semesterdagar =)kram

2008-03-05 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0