Punkt punkt punkt

Ändrade lite bakgrund osv, vill få lite vårkänsla, nu när snön har kommit igen. Det är bara så himla onödgt! Allvarligt. har det inte varit någon snö på hela vintern, så behöver den ju inte komma nu, i mitten av mars!

Var på Willys förut o skulle handla. Men mitt kort fungerade inte. Var inte säker på hur mycket pengar jag hade, så jag åkte hem, utan varor, och kollade internetbanken. Jag hade pengar så det både räckte och blev över. Hade samma problem med mitt förra kort. Får väl göra ett försöka till, men tar med kontanter fall i fall. E så pinsamt att inte kunna betala. Känns lite segt att åka o handla nu, men har haft så ont i höfterna så jag behövde vila lite. Och råkade väl somna en stund kanske, en stund bara (nästan 2 timmar men säg inte det till någon)...! Så nu är jag helt mosig och inte alls sugen på att sätta mig i en kall bil o åka o handla. Jaja, så e det ibland...

Var på Ljusparty igår hos mamma. Massa fina saker, o massa härliga doftljus. Men lyckades hålla mig ganska bra i skinnet o handlade inte så mycket... Kommer bli sjukt fint iaf!

Jag behöver dig just nu, för mig finns bara du. Det finns inget vi inte kan, för vi har varann...

Nej mot WIllys o handla (igen).

Inköpslista
(med reservationer för ändringar)
Fläskfile
Lax
Matl grädde
Mjölk
Creme Fraiche
Filmjölk
Diskborste
Juice


Hej Hopp!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Ok, tack för det, då ska jag kolla om de har det kvar! Sjuuukt snygga hehe...kram Emilia

2008-03-19 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0