Nostalgi

Längden avgör hur mycket man har att göra, var det någon som sa till mig idag. Så får väl se hur långt det blir!

Åh, hade värsta nostaglitrippen i bilen förut, hittade en skiva med massa låtar från sommaren 2006. Åh, sommaren 2006, den bästa i mitt liv tror jag. Massa fester, och så träffade jag mannen i mitt liv :) På Vallen, utanför toaletterna, där satt han och väntade på mig! :) Min fina Petter! Det var så nära att jag inte gick ut den kvällen utan stannade på ett hotellrum på Rasta... (hade kanske druckit lite lite lite för mycket). Jaja, nostalgi i massor, Maneater, Sexyback mfl. Satt och sjöng för full hals, tur ingen kunde höra mig, även om föraren i en av bilarna jag körde om tittade väldigt konstigt på mig:) Haha, det bjuder jag på!

Igår sparkade Agnes för första gången så Petter kunde känna det :) Vår lilla bebis:)

Jobbar idag, imorgon och fredag, sen är jag ledig lördag, söndag, måndag (med undantag för utbildning i försäkringar kl 14.00) tisdag och onsdag. Ska bli skönt med lite långledigt. Skulle jobbat måndag men jobbar tisdagen veckan därefter istället. Ska bli skönt med långledigt:) (Vilket även betyder att jag kan gå på mamma ljusparty på måndagkväll!)

Gah idag mår jag inget vidare, mår illa och är yr. Men står bara korta pass i kassan, det är ganska skönt. Lunch om 45 min, makaroner och köttfärssås blir det, som jag hittade i frysen.

Åh vad kissnödig jag är. Drack en massa vatten förut, och hann inte gå på toa innan det var min tur att stå i kassan. Igårkväll drack jag 4 koppar grönt te hos mamma o pappa, gissa vem som fick springa på toa inatt. Eller behövde bara en gång, o sen en gång när Petter gick te jobbet, o sen vid sju igen... :)

Ska börja äta järntabletter nu sa BM, jobbigt, för jag tål dem inte. Mår inte bra av Hemofer, och absolut inte av Niferex. Hemofer ska man äta 4 st av, o Niferex 1 st. Men tål inte något av dem! Så vet inte redigt hur jag ska lösa det, får ringa och fråga om BM har någora tips på vad man kan äta istället!

Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer ihåg att jag övertalade dig att åka in till stan trots att du inte ville ;) Kommer även ihåg att du spydde i en spann när vi pratade i telefon den kvällen:-P

// micke

2008-03-18 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0