Melodifestivalskivan på Statoil!

Jobb jobb jobb. 8,5 timmar idag, men det blir bra med pengar! Daniel var o hälsade på idag, så vi var ute o åt, jag, han, Emil o Maria. Asiatiska köket blev det. Otroligt gott :)
Andra chansen igår, helt okej. Röstade som en dåre på Nordman bara för att Androla inte skulle gå vidare! Wey, det gjorde dem inte heller. Jag tycker låten e sjukt bra men jag klarar inte av Carola så tyvärr... Åt mat hemma hos mor o far, eftersom Petter lämnat mig i helgen, för att träffa polarna i Malmö. Men det behövde han:)
På vägen hem ska jag vara så nördig att jag ska in på Statoil och köpa Melodifestival-skivan...

Älskar dig Petter, mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0