Huset!

Den 15 April får vi nycklarna till huset, Äntligen!! Skrev på alla papper den 25 jaunari, så det har varit lite segt att vänta, men nu, nu är det inte långt kvar! Känns bra! Så den 7 april ska vi till banken och fixa med alla pengar m.m. Flyttlådorna travas på varann hemma i lägenheten... Ser inte så roligt ut precis...

Gah vad ont jag har i min näsa... har klarat mig utan nässpray i en vecka imorgon, men jag har sjukt svårt att somna på kvällarna...

Imorgon går jag in i vecka 23, fan vad tiden går fort!

Kommer fler inlägg senare!

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh så roligt att ni snart får huset... Hoppas att det går snabbt o flytta o greja så ni kan bo där på riktigt!

2008-03-27 @ 18:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0