Hej Hopp

Jaha, jobbat 10-18.30 idag. Ca 1½ dm snö att få bort på bilen sen krypköra hela vägen till Kalmar i princip. Först vid Smedby kom jag upp i den smått otroliga hastigheten 90! Men jag kom i tid, visste att det skulle bli skitväder så var uppe lite lite tidigare än vanligt!

Bara jag o Malin i kassan idag, men det var helt okej. Hade mycket folk vid ett typ... Då var det faktiskt nästan två rejäla köer... Men vi har haft kul, så dagen har gått fort.
När man skulle hem var det att krypköra igen, men dock inte förräns (stavas inte det förrens?? btw) vid Smedby.. Vet inte vad det e med Smedby men där ändras vädret helt. Från blöta men fria vägar till snömodd och noll sikt. I Kalmar regnade det lite och helt vindstilla. Från Smedby och hem till Nybro öste snön ner o man kände hur blåsten rev o slet i min lilla bil. SÅ från Smedby körde jag nog i max 60 hela vägen, så det tog ett tag att komma hem.  Men hem kom jag utan större missöden. Får se hur vädret är imorgon... Jobbar 10-18.30 imon med.

Sitter här hemma själv, Petter är med fotbollsgänget och bowlar, dricker öl och äter pizza. GOTT! Undrar bara hur ha tar sig hem, har inte frågat om skjuts... Än iaf...

Lysssnar på musik på ganska hög volym. Agnes måste lära sig tidigt vilken musik som gäller :) Just nu är det Gnarls Barkleys nya låt Run som spelas! Den e sjukt bra, måste ni lyssna på! Musikvideon e helskön!

Lets Dance ikväll, semifinal. Tycker det är kul att titta på men mest för att det finns inte så mycket annat att titta på. Karl-Petter är ju favoriten, men måste säga att ikväll röstade jag på Tony! Är dock inte tillräckligt intresserad för att kolla vilka som åker ut, som sänds just nu. Orkar inte ta mig till teven (vad kan det va? 3 meter in i ett annat rum(!!!)...) Men jag blev så glad av KarlPetters jive att jag knappt kunde sitta still, oh jag ville bara upp o dansa, var kanske inte så bra men hans energi o inlevelse. WOW säger jag bara!

Nej nu ska jag ladda inför morgondagen, med jobb och allt!

Ha det fint mina vänner (som chefen skulle skrivit)

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0