Färga håret?

Jag bara måste få bort min hemska utväxt i håret. Det e inte snyggt alls. Men jag vet inte om jag vågar. Har sökt på nätet om att färga håret när man e gravid, o det står så olika. Vissa att det inte alls är farligt, och andra att det är farligt, för bebisen. Läst en massa trådar i olika forum och det står så otroligt olika i dem. Vissa har gjort det som vanligt o inte märkt något, andra har fått andra färger eller har färgen inte fastnat. Jag har inte råd att gå te frisören o göra det, men något måste jag göra... Gah jag blir galen, får tänka lite till! Det viktigaste e ju dock att det inte är farligt för bebisen.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad din svägerska har sagt så säger hon att det e farligt o färga håret när man e gravid för det kan gå ut i blodet... Hör dej efter!

2008-03-06 @ 17:59:35
Postat av: Anonym

Evelina vad jag har hört så är det ingen fara alls att färga håret när man är gravid, bara att resultatet kanske inte blir det bästa! Jag frågade min frisör och det ska inte vara några problem alls! Men så klart så måste man känna det själv! Finns ingen möjlighet att det skulle kunna gå ut i blodet!

2008-03-07 @ 09:16:38
Postat av: Anonym

Det var lilla jag, Emma K, som skrev innan ;)

2008-03-07 @ 09:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0