Blipp

Har bara stått en timme i kassan idag, Hector jobbade för Emelie idag, o ville inte så här nere själv så han har i princip stått i kassan hela dagen, o jag stått jämte. Jag har haft lunch, o byggt om Sodawaves, mer har jag inte hunnit med. Men tiden har gått sjukt fort när man står två st i kassan....
Har fått en lista mer bra o ha saker av Hector nu när jag o Petter ska ha bebis... :)

ÅÅhhh längtar så till vårt hus. Nu är det inte långt kvar! Senast den 15 april får vi nycklarna. Känns visserligen som en evighet dit, men med tanke på att vi skrev på alla papper i januari så är det inte långt kvar! Garaget är fyllt av golv som bara väntar på att få läggas i alla rum på övervåningen. Svart i hallen, grått i barnrummet och vitlaserad ek (tror jag det var?) i mitt o Petters sovrum.

Slutar om en timme ca, sen en dag kvar sen långledigt! Jippiiiieee!

Hej Hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0