Bla bla bla

När jag läser om alla krämpor m.m som man kan få som gravid inser jag att jag är lyckligt lottad än så länge. För det enda jag har är min täppta näsa, och det är allt. Låter nästan lite ynkligt med tanke på alla krämpor som finns. Men jag klagar verkligen inte!

Sista dagen på jobbet för veckan idag, sen är jag ledig 4 dagar, ska bli skönt. Imorgon ska jag köpa röda mjukisbyxor som jag kan ha på jobbet. Min jobbyxor sitter inte så bra längre, och tydligen för inte Fristads mammabyxor:) Men ska bli skönt att få ha mina egna byxor, och samtidigt reta Victor lite, som skulle döda för att få gå i sina röda mjukisbyxor:)

Kommer mer senare

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va kul att ni har köpt hus ju! Blir lite avis hehe... imorrn blir det party! See u...kram!

2008-03-28 @ 15:04:54
URL: http://www.elmilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0