Skitdag, fy och bläää...

Sitter här i min ensamhet och segar lite... Absolut ingen ork alls idag, sovit så otroligt dåligt inatt... Svårt att andas för bebis ligger så högt upp, och har sjukt ont i ryggen... Var uppe 3 ggr inatt och gick i huset, kramp i benen och svårt att andas... Somnade väl runt 3 eller så... Sen vaknade jag vid typ 5 när Petter skulle upp till jobbet... Sen somnade jag nte förrän 7 igen, och då sov jag till halv elva... Kan inte sitta, för då trycker det under revbenen, kan inte stå för då får jag ont i fötterna och ryggen... Ligga kan jag göra, men då blir jag så trött... Blä! Idag är en skitdag, inget funkar som det ska. Ingen kul frukost, ingen mjölk... Måste handla sen... Trååååkigt!

Ska hem till mamma nu och hjälpa henne med att bränna ut en massa bilder på skiva. Bränner ut mina egna åxå när jag ändå håller på tror jag, har sagt i snart ett år att jag ska göra det, så får väl ta tag i det nu!

Ser fram emot helgen och midsommar... Ja det ska bli otroligt kul... Fredagen firar vi här hemma med Annelie, Fidde, Danne o Emilia... På lördagen åker jag o Petter till Borgholm och spenderar dagen/kvällen där. Natten spenderar vi i stugan hos svärföräldrarna... Tror det blir en bra helg, dock lång helg för min rygg... Men det ska funka, det SKA!

Raderade en massa sms på min gamla mobil igår. Svärföräldrarna ska ha den och kan ju inte ha kvar alla smsn då, var ca 200 sms.. Men det gjorde riktigt ont att ta bort dem... Sjukt ont gjorde det... Vissa av smsn kunde jag säga vad jag gjorde när jag fick dem, vad jag tänkte och till och med vad jag svarade... Usch o fy, att sms kan va så viktiga... Men får ju inte såna sms längre, så klart man vill spara dem då! .... :(

Nej fy vilken deppig dag, får gå hem till mamma och försöka bli på bättre humör...

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag deppar också, vet inte vart jag ska ta vägen. tankarna bara flyger, blir ju inte bättre av att man inte har något att göra heller!kramar!

2008-06-17 @ 15:41:17
URL: http://boulevardofdreams.blogg.se/
Postat av: Annelie

Då kommer vi o muntrar upp dej sen! Puss söt

2008-06-17 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0