Midsommarhelg

Midsommarafton imorgon, ska bli kul. Det blir firande här hemma imorgon med Annelie, Fidde, Danne o Emilia. Fidde o jag var på Kvantum i morse och handlade allt vi ska äta imorgon. Och fan vad vi ska äta:)
Sen på lördag blir det Öland, ingen riktigt midsommar utan Öland!
Sitter och lyssnar på Portugal-Tyskland som går på teven nu. Tyskland leder visst redan med 2-0, det är ju inte så bra, då jag håller på Portugal. Men men, så kan det gå...

Ska gå och klippa mig nästa vecka. Petter skulle betala sa han, får se om han kommer ihåg det när det väl gäller:) Ska väl ta bort en 5 cm ca... Växer ändå så fort nu, och det är skönt med lite kortare hår när det är sommar...

Nehej det var mitt inlägg för dagen!

Ha en superbra midsommarhelg!

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Bror

bara för att Ronaldo lirar i Portugal :P

2008-06-23 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0