Kort inlägg och lite nya bilder!

Blir inget långt inlägg idag, orkar inte...
Var i Malmö i fredags med mamma och hade en superbra dag! Åt gott och shoppade, handlade mest till bebis. Kommer lite bilder nedan på nya saker till bebis. Till mig själv köpte jag en jättefin klänning att ha till min brors student, köpte även en bikini, behövde en ny, lite större :) Petter fick två skjortor... :)
Helgen tillbringades ju i Kroken, det var helt underbart...
Igår var Syrran o Annelie här o solade i några timmar med sin voffsar:) Det var otroligt kul, så det hoppas jag vi gör om snart igen!
Idag har jag o Petter varit o handlat lite, bla en babysitter, en jättefin body, en ny digitalkamera, mer avancerad än de två vi har nu och en bärbar telefon...
Här kommer lite bilder... Batteriet tog slut så fick inte så bra bilder och inte på allt...



Babysitter köpt på Babyproffsen i Kalmar



Söt dress köpt på HM i Malmö



Sötaste bodyn, köpt på Babyproffsen i Kalmar



Sparkbyxor köpt på Åhlens i Malmö



Söt body köpt på Åhlens i Malmö



Mössor köpta på HM i Malmö



Kommer bilder på klänningen och bikinin imorgon...

Hej Hopp!



Kommentarer
Postat av: Annelie

skit snygg babysitter!!!

Självklart kommer vi o solar fler ggr..

Puss

2008-06-04 @ 06:21:24
Postat av: Emma K

Hej Evelina! Vilken fin babysitter ni har fått tag på! Vi letar och letar men har inte hittat ngn som vi tycker om ännu! vad kostade den på babyproffsen och fanns den i många färger? hoppas allt är bra med dig o magen :) kram

2008-06-04 @ 10:48:06
Postat av: Evelina

Emma K!

Den kostade 395:- och var en av de billigaste tror jag. Den fanns bara i röd, sen fanns det andra färger, där priserna började på 595:- tror jag. Älskar ju rött så det fick bli den:)

Kram

2008-06-04 @ 10:51:36
URL: http://linababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0