Jobbig natt, seg dag

Segar lite, precis ätit, blev en köttbit med pommes o vitlökssmör... Blev otroligt sugen på det... Sovit sjukt dåligt inatt... Och Petter med, vaknade typ 10 ggr av att han låg o snurrade... Vaknade sen till sist vid 5 av att han var vaken... Låg o pratade en stund o myste med bebis, som tydligen åxå hade svårt att sova, sen gick han ner och la sig i sängen i källaren. Inte för att jag sov mycket bättre för det, men han hade tydligen gjort det. Så inatt är det min tur, om han kan garantera att alla spindlar är borta! Så idag har jag varit sjukt trött, somnade i soffan förut och det var otroligt skönt!
Nu snart ska jag sortera alla bebiskläder, vad som ska med till förlossningen osv. Har försökt handla det mesta man kan behöva iaf första veckan så man slipper tänka på det när man kommer hem. Har väl några få saker att köpa till, men inget jätteviktigt!

Imorgon ska jag in till Kalmar med mamma o pappa. De ska lämna in sin teve som gått sönder, och jag ska köpa en gps på jobbet, o sen ska jag fixa min patientbricka, eftersom jag glömde göra det när jag var i Kalmar i tisdags (typiskt mig!)

Har sjukt tråkigt, funderar på att ta en promenad innan fotbollen börjar. Heja Ryssland! Får se om Petter tar ledigt sista timmarna från jobbet för att kunna se matchen han med. Blir det inte övertid i matchen så hinner han inte hem för att se något alls... 

Imorgon eller på måndag händer något kul:) Eller kul o kul, men jo jag ser fram emot det i alla fall... Ska bli skönt med lte större... Thats it about that... :) Nyfiken?

Hej Hopp  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0