Ingen rubrik

Idag har jag varit uppe i barnrummet typ 4 ggr och bara tittat, det är så fint! Åh vad lycklig jag blir! Längtar så nu!

Idag blev det köttbullar, potatis o sås till middag, inget jag är så jätteförtjust i, men det är enkelt så va fasen. Nu har jag en jordbuggspaj i ugnen, och vid sextiden kommer Mamma, Pappa o Alle för att hjälpa till att äta upp den:)

På onsdag åker jag förmodligen till Kroken med mamma. Vill stanna länge men ska te BM på fredagmorgon, så får åka hem på torsdagkväll. Får väl åka dit nästa vecka med kanske, Petter har ju inte semester än på några veckor tyvärr. Och jag börjar bli galen på att gå här hemma, det är inte så speciellt kul precis! Särskilt inte som de har lovat att det ska bli fint väder igen, då vill jag ligga i solen och steka mig o bada!!!

Nej nu ska jag ta ut pajen ur ugnen, hoppas den blir bra, aldrig gjort paj med jordgubb innan...

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Bror

jag kom aldrig dessvärre. blev aldrig av.. men jag kommer nästa gång=)

2008-07-01 @ 14:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0