Helgen

Torsdagen blev en väldigt bra dag. Jag orkade med hela dagen, det var mest i slutet som min rygg sa ifrån... Här kommer lite bilder från min brors stora dag!  Vad han fick av mig och Petter? Ett presentkort på en tatuering på House of Pain! (Mammas min var obetalbar haha)

Hmm... blir nog inga bilder, måste klura ut hur man gör... Vår nya kamera lägger bilderna direkt i ett program och jag kan inte lägga upp den därifrån på bloggen... Så några bilder blir det tyvärr inte förrän jag löst det...

Helgen var helt perfekt... På fredagen åkte vi till Sandbergen (Haga Park) och svärföräldrarnas stuga... Perfekt väder, låg vid stranden en stund, och vadade till och med ut en bit i vattnet! På kvällen blir det grillning:) Lördagen tillbringades först på stranden sen packade vi in oss i bilen och åkte till Anders, Sonja, Emma och Erik för att grilla och umgås. Deras stuga ligger i Blå Rör, Borgholm o det är så otroligt fint och mysigt där! Det var en otroligt bra kväll, hade jättekul! Åkte"hem" till stugan runt halv tolv... Då var min rygg kaputt, men det fick Petter mig att glömma... :) Söndagen åkte vi hem runt tolv, åkte en runda till Köpstaden, där vi handlade lite till bebis, några pyjamasar och en väska till vagnen.
Så helgen har i princip tillbringats i bikini, så sjukt varmt. Men det var först när vi kom hem till Nybro som det blev jobbigt med värmen, för det blåste och fläktade inte på samma sätt här som på Öland... Så kvällen tillbringades i bikini på soffan typ...

Nej nu ska jag kolla upp hur jag lägger upp bilderna...

Hej Hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0