BM idag

Var hos BM idag... Har inte gått upp något alls i vikt på typ 8 veckor, men magen växer, och det är det viktigaste. Även om jag ligger lite lite under kurvan nu. Vägde 56 på inskrivningen och nu väger jag 66... Och bebis hjärtljud är otroligt varierande, som lägst 133 för 6 veckor sedan och nu uppe på 148... Och idag hade vi svårt att få ett medel, för h*n ville inte ligga still alls, flyttade på sig och sparkade omkring sig:) Haha... Men mitt blodtryck har gått upp, för 2 veckor sedan var det väääldigt lågt men nu har det gått upp lite, även om det fortfarande är lågt... Är ju inte långt kvar nu, bara 46 dagar till BF.

Sänder en tanke till Emma o Stefan som har BF idag (har jag för mig?!) KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe ja det stämmer bra det men än så länge känns det som att bebisen stannar kvar idag med ;) kram

2008-06-18 @ 15:20:07
Postat av: Mikaela Kronberg

Tack =) Känns jätte konstigt jag ju klippt bort 18 cm ..hehe men det behövdes! Du är uppe tidigt idag =)

2008-06-19 @ 09:08:13
Postat av: Mikaela Kronberg

Okej då förstår jag =)Jag vill önska er också en trevlig Midsommar! Kram Kram

2008-06-19 @ 10:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0