Konstig känsla i kroppen:/

Jag får ingen ro i kroppen, något känns konstigt, har en föraning om något, men vet inte vad... Kan inte sitta still, kan inte koncentrera mig alls... Jag har liksom inte tråkigt eller så, men något är det... Känns inte bra...

Nog om det, gjorde våfflor till tusen förut. Hade mamma, farmor, Offe o Alle här på fika, och då går det åt våfflor, även om jag åt flest, tappade räkningen vid 7 (!!!)...

Låg och tänkte lite förut i soffan på förlossningen. Gah, är sjukt nervös. Jag har verkligen världens lägsta smärttröskel, och jag vet ju hur jag reagerar när det gör ont. Måste ju erkänna att jag är lite rädd, men bara lite livrädd! Usch nu mår jag lite illa... Tur att jag kommer ha Petter med mig, utan honom fungerar inte jag som jag ska! Min älskade!


Den finaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0