Hatar falsklarm!

Än så länge bara falsklarm, så tråkigt! Värkarna kommer och går men med långt mellanrum, ibland en timme, ibland en dag! Så inget på G än så länge tyvärr... Men för varje gång så gör det lite ondare... Igår var det faktiskt riktigt jobbigt ett tag... Inatt vaknade av att det gjorde ont, kändes lite obehagligt. Men som sagt, är "bara" i vecka 38 (37+3) så det är ju 17 dagar kvar till BF...
Hoppas så jag hinner få hem min TENS, kommer på fredag eller måndag!

Igår var jag o Petter i Kalmar efter han slutat jobbet... Var inne på Babyproffsen och kollade lite, sen satte vi oss i hamnen med varsin glass och myste.

Gjorde Petter sällskap när han åt frukost i morse, vid tjugo över fem... Hade svårt att somna efter värkarna, behövde lite blåbärssoppa:) Somnade väl dock nästan innan jag hunnit in i sovrummet igen, och sen sov jag till elva typ :) Nu har jag bara molvärk, känns ungeför som kraftig mensvärk, men utan dalar eller toppar... 

Ikväll kommer vår torktumlare, ska bli skönt att ha. Går fortare att få torrt med den...

Nej nu ska jag ställa mig i duschen

M o M, lycka till! Mina tankar finns med Er idag! Kram!

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0