Ensam...

Sitter här i min ensamhet, Petter ligger uppe och sover. Men jag är inte ett dugg trött, så ingen ide att gå och lägga sig och sen ligga där uppe i 3 timmar utan att lyckas somna. Har dock inte så mycket att göra, påbörjat att skriva födelseplanen idag. Ska ha med den ifylld och klar på fredag när jag ska till BM. Svårt att fylla i bara, för jag vet ju inte vad som väntar på mig på förlossningen, har ju liksom aldrig vart med om det innan! Men fått med lite om smärtlindring, ställning osv.

Imorgon ska jag till jobbet och hälsa på lite är det tänkt. Kolla vilka som ska åka med till Maria på lördag och personalfesten... Och bara prata lite, kolla om det hänt något nytt. Följer ju lite vad som händer via min mail men allt mailas ju inte ut...

Nehej, ett glas varm mjölk kanske jag blir trött av...

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0