BMbesök

Kom precis hem från BM, gått upp ett kilo till, och magen har blivit en cm större:) Hjärtslagen låg idag på 138... Fick se huvudet med på ultraljud, och det såg ut som h*n har min näsa:D Stackars liten... :) Åh vad jag längtar nu! Fick en ny tid nästa torsdag men hoppas så att den inte behövs!!!

Petter o jag myste i Kalmar igår, åt på Gröna Stugan:) Underbart gott var det! Sen strosade vi omkring lite, innan vi begav oss mot Petters bror o hans familj. Satt där o pratade någon timme... Hörde att vi missade Annelie med typ 1 minut!

Nej nu ska jag plocka undan lite, får fikagäster vid tolv, Tezze o Jennie som kommer!

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh nu började jag saknar Kalmar lite också:)

Var inne på Guppi(som btw ska läggas ner här uppe) häromdan och ville typ köpa allt och ge till dig och min kusins.Men jag fick inte för mikael.. Ha det bra i värmen! kram

2008-07-31 @ 12:45:16
URL: http://boulevardofdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0