Blandat

Hade tänkt lägga ut en bild på mig när jag ligger och flyter i poolen på en luftmadrass, men tog visst dem korten med mina pärons kamera, så det blir ingen bild på mig...

Var på Ikea igår och köpte en ny tevebänk, behövde en mindre då vi ska ha in en kamin i vardagsrummet till hösten. Och den tog oss 3 timmar att få ihop. Låg och kröp på golvet, i shorts och bikinibehå, var nog en ganska kul syn:D Började vid halv tio och kvart över tolv var vi klara...

Är otroligt varmt i huset, så vi sov i källaren inatt, jag o Petter trängde ihop oss i min gamla säng på 105 cm (magen fick nästan ligga utanför!!), men det funkade, sov sjukt bra! Svalt och mörkt, perfekt!

Nehej nu ska jag fylla på min mobil o betala en faktura jag glömt, sen funderar jag på att hitta på något, blir galen av att gå omkring och inte ha något att göra. Vet att jag är höggravid och borde vila, men allvarligt, hur kul är det?!

Hej Hopp

(Kommer ny magbild inom kort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0