070708:)

Idag är det ett år sedan det var 070707...

Hemkommen från Kroken igen. Har haft det otroligt bra. Inte gjort helt många knop precis. På lördagen var jag, mamma o pappa på Böda marknad, Var väl inte helt mycket att ha, men det var småmysigt i hamnen och perfekt väder! Sen åkte vi hem o solade, och vid fyra var det fotboll. Satt ute i bikini och såg Kalmar spela oavgjort mot Halmstad. Skitmatch, skitdomare, skitmål, men så är det ibland. Får väl vara nöjd över en poäng, särskilt på sättet som poängen kom till...
Igår regnade det hela dagen, så vi satt i förtältet och löste korsord hela dagen, och då menar jag verkligen hela dagen! Men det var faktiskt helt okej... Den enda gången jag rörde på mig var för att gå till utedasset som ligger 100 meter bort... :)

Idag åkte jag o mamma hem, men först ett stopp i Borgholm, där vi (jag) råkade göra av med lite pengar:) Vi lämnade pappa kvar uppe i Kroken, utan bil. Men vi hade redigt najs väder, i Borgholm var det väldigt varmt, o i Kroken nästintill klarblå himmel... Men sen jag kom hem tll Nybro har det i princip bara regnat känns det som.... SKa sätta mig i bilen o åka o skaffa mat, har inte bestämt mig än dock om det blir pizza eller McD...

Idag firar jag o Petter ettårig förlovningsdag:) Och vi har inte ens träffats idag än:( Han jobbar kväll, och jag är sjukt trött, men jag SKA hålla mig vaken tills han kommer hem. Jag måste! Längtar så efter honom!

Nej nu ska jag fixa mat..

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis.. Tänkte på er igår när jag skrev banklappen.. hmm 080707...

2008-07-08 @ 07:41:33
Postat av: Emilia

Grattis på förlovningsdagen!

2008-07-08 @ 11:16:14
URL: http://elmilia.blogg.se/
Postat av: Bror

Congratulations Sistah ;)

2008-07-08 @ 17:56:18
Postat av: Vanessa

HAHA! tre kan man ju inte räkna till=P Ja, funderade på hur vi/jag kommer dit. Så kan fråga tjejerna på jobbet, jag åker gärna med. Men jag stänger den dagen har jag för mig men det kan väl inte vara några problem, Vi stänger till och med en timme innan för detta. Hem klarar vi nos oss på, tror vi är några som ska åka taxi, den är tydligen inte så dyr om man delar. Men jag kan höra av mig snarast. Ha det nice, förresten har du sett att hon gabriella som jobbade på jobbet har fått sin unge nu i maj? kramar!

2008-07-08 @ 20:06:11
URL: http://iambaglady.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0