Trååååååk

Jobbdags igen då! Ska stå i kassan i 5 timmar idag, typ. Peter sa att jag kunde ringa på service eller Mia om jag börjar må dåligt, och det känns skönt! Men två 2½timmes pass borde jag klara. Kan bli lite jobbigt på slutet, men jag ska klara det!

Haft två kunder än så länge, varav en köpte ett presentkort på 1000:- så det börjar ju ganska bra iaf! Vid elva kommer Emelie tror jag, så då kanske man får lite sällskap med! Tur att jag har Daniel här idag:)

Personalfest i helgen, ska ha 3kamp ch sen äta på Ming Palace. Kan bli trevligt! Är ledig till helgen så ska bli skönt. Är även ledig helgen därefter. Skönt att få vila lite på helgen, även om det e sköna pengar att jobba helg.

Kommer kanske mer sen...

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Milla

Va fan! Ringde dom inte in någon idag? Det snackade ju Mangeman om igår!! Suck så dåligt av dom!

2008-02-22 @ 11:05:02
URL: http://millaellennaemi.blogg.se
Postat av: Vanessa

Läs igenom detta. Detta hittade jag på handels sida.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0