Pengarna rullar in :)

Oj, här rullar pengarna in:) Står i kassan, hade tänkt skriva lite o ta de lugnt, men för en gångs skull så e det en massa kunder, hade en rejäl kö nyss men ingen att ropa på. Har jag aldrig varit med om tidigare så här tidigt!

Alla "töntars" dag idag då. förlåt att jag skriver så men jag anser att det inte ska behöva finnas en dag för att man ska visa varann kärlek o köpa en massa onödiga saker till varann... Men det är min mening. Sen självklart blir jag ju inte ledsen om jag skulle få något, men fick ju min present i tisdags istället :) Och jag måste erkänna en sak, jag har köpt en sak till Petter, så jag är lika dålig som alla andra! Dock inhandlades denna present för snart 2 veckor sedan, sen att jag passar på att ge honon den ikväll, räknas väl knappast då va ?! :)

Längtar så till 21/2 då vi ska på ultraljud.

Har fått upp semesterschemat nu. Har semester 2-22 juni. Sen hinner jag kanske bara jobba någon vecka, sen ska jag vara mammaledig:) Blir ganska skönt!

Nej nu ska jag jobba lite igen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0