Mår skit

Jag mår så illa, står i kassa nu och är helt slut, tur att det inte är något folk här idag. Är yr, ser suddigt och helt slut i kroppen. Men fan jag har inte tid med det just nu. Har ju mått bra ett tag nu, vill inte må dåligt igen! Jag har ätit som vanligt men ändå vill inte kroppen samma sak som jag. Men ska försöka stå av mina 2 timmar i kassan nu sen får jag se hur jag gör. Får dåligt samvete för att Camilla o Malin får stå i kassan mer, fast å andra sidan handlar det bara om 30 min var då jag stått det mesta av min tid. Men gud så dumt det känns!
Usch klöks en massa... Bläää! Vill inte ha det så här, trodde bara man mådde dåligt i början, inte hela tiden. Men så länge det bara handlar om någon dag då o då får jag väl vara nöjd antar jag...
Kunder!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0