Ledig ledig ledig:)

Min ledighet bara fortsätter. Är inne på min tredje dag nu, och det känns skönt! Men på torsdag är det slut på att glida omkring och sen är det jobb 7 dagar i rad. Men det blir pengar...
Och min mage bara växer. Har 3 par mysbyxor som passar, och det är det enda. Mina jeans kan jag ha utan att knäppa dem, med lång tröja. Så det är tur att vi har långa tröjor på jobbet, för jag kan inte knäppa mina byxor som jag har där. Men jag mår så otroligt mycket bättre nu mot vad jag gjorde för några veckor sedan. Då kom jag knappt upp ur sängen o fick upp all mat. Nu är jag typ som vanligt, lite tröttare dock men det är ju meningen! Jag har dock så otroligt svårt att borsta tänderna, klöks med en gång. Och olika dofter, det är hemskt, har svårt att gå in i fikarummet på jobbet ibland pga någon som lagat mat eller så.  

I söndags var jag o Petter o köpte dammsugare o handdammsugare, behövde verkligen nytt! Och även ett dataskrivbord på Ikea. Så nu börjar vi få ihop lite möbler till vårt hus. Har även köpt en soffgrupp (3+2+fåtölj) i svart skinn. Ett fyrkantigt matbord i ek med 8 stolar till! Sen ska vi få (köpa?) en skänk av mamma o pappa som vi ska måla vit o putsa upp. Har även en spjälsäng om vi vill med medar på som vi ska göra fin. Och i garaget ligger golvet till hallen uppe, svart golv blir det. Åh vad jag längtar till vårt hus nu! Har börjat kolla ut tapeter o färg, ska även fixa taket på övervåningen. Sen blir det en ny uteplats, då den befintliga är ganska liten o tråkig. Skönt att vi har snygga utemöbler sedan tidigare. Och till hösten ska vi lägga på nya takpannor. Har en massa projekt på gång nu! Vill även riva lite väggar osv men får se hur mycket vi gör med en gång!

Nej nu börjar ett bra program på teve igen! Har blivit beroende av Animal Planet!

Btw, idag har jag namnsdag. Först ut att säga grattis va Tezze, sen morfar, efter dem har det varit tyst...

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, härligt med lite lediga dagar, jag skulel verkligen behöva vara hemma, är så förkyld så det är jobbigt att sitta här på jobbet! Åh nya möbler :D Ska köpa ett nyt köksbord jag också snart tror jag! :D Bara pengarna börjar rulla igen!

2008-02-12 @ 12:35:21
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Milla

Haha grattis på namnsdagen!! =)

2008-02-12 @ 21:46:55
URL: http://millaellennaemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0