Klagolåt

Orkade inte vara kvar på jobbet igår så jag körde hem efter mitt pass i kassan. Kändes skönt att få det gjort i alla fall! Och på vägen hem får jag näsblod, kör i 120 o känner hur det börjar rinna. Inget papper och vit jacka. Efter ett tag fick jag tag i en vante men då var jackan redan nerblodad. När jag får näsblod är det inte lite heller utan det rinner ganska rejält o länge. Åkte hem och la mig i sängen o somnade. Lyckades få i mig lite mat sen. Färsk pasta med Petters hemmagjorda pastasås som är så sjukt god! Sen åkte jag hem till mamma för att umgås och tvätta min jacka.  Badade bastu även en stund, och det var skönt som fan. Även att duscha, och att kunna stå i duschen mer än 5 minuter. Sen blev det te o macka. Tror klockan var över 22 när jag körde hem. Sen kommer Petter hem från jobbet runt kvart i elva, men tror inte vi gick o la oss förrän en timme senare.

Idag e jag inte på jobbet, känner mig inte helt 100, o då funkar jag inte på jobbet... Bättre jag ringer så de kan fixa en ersättare tänkte jag, så det inte blir som igår. Men får veta att de inte gjorde det, så de 2 som jobbade med mig idag får istället stå 5 timmar var i kassan. Det är sjukt! Har läst någonstans att man inte få stå mer än ett visst antal timmar per dag i kassan, ska kolla vart jag hittade det.

Har tvättat idag eftersom jag inte jobbar, behövdes. Men blir så trött på tanterna i huset, när jag kom ner för att kolla om det var torrt än hade någon stängt av torktumlaren ocj öpnnat den. Och alla kläder var dyngsura, den kan inte hunnit gå så länge. Vi är typ bara 5 lägenheter så vi har inga tider man skriver upp sig på, utan man får gå dit o kolla om det e ledigt. Är inte första gången det e öppet när man kommer ner. Har även en lägenhet som lägger in tvätt på morgonen och sen är iväg hela dagen och där står tvättmaskinen klar, timme efter timme.. Så det har både sina för och nackdelar att kunna få tvätta när man vill!

Nej nu ska jag försöka ta något att äta!

Imorgon är det ultraljud:) Äntligen ska vi få se vår lilla Agnes :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Du får ju berätta här sen hur det gick på ultraljudet!! hoppas det gick bra bara:)

2008-02-21 @ 16:21:56
URL: http://iambaglady.blogspot.com
Postat av: annelie

Lycka till idag! Messa sen

2008-02-21 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0