Efter mycket tjat :)

Nu har jag startat min egen blogg. Är några tjejer i kassan som bloggar så jag vill inte vara sämre än dem :)
Anledningen till mitt namn, kallas Lina och ska ha min första bebis den 24 juli (ca).
Lite om mig då kanske, heter Evelina, är snart 24 år. Bor i Småland tillsammans med min sambo Petter, för tillfället i en etta, men runt den 1 april flyttar vi till hus! Blir spännande, från att ha bott tillsammans i en etta i 1 år till att skaffa hus, 1½plans med källare. Stort! Är rädd att jag ska gå vilse... Jaha, jobbar på NetonNet i Kalmar, står i kassan...
Står på jobbet nu, ganska lungt så här en lördagmorgon!
Jaha, min fösta bebis då ja. Är i vecka 17 enligt mina egna beräkningar, men har inte varit på Ultraljud än så det kan ju ändras. Fick lyssna på hjärtljud förra veckan, det var en helt otroligt upplevelse! Och den 21 ska jag o Petter på ultraljudet. Ska bli en otrolig upplevelse. Även om jag dock e lite rädd, nervös. Men vad jag längtar! Har börjat fundera en massa på namn såklart. Och tjejnamn har vi i massor men killnamn är det lite tunt med just nu!
Dags att jobba

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0