Agnes arg på mamma ibland!

Kassadax igen... Kan inte stå och luta mig mot kassalådan längre när jag skriver för då blir Agnes sur o sparkar, hon tycker inte om att bli ihopklämd i mammas mage... :)

Vår ute, herregud det e ju varmt! Och det luktar vår. Luktar varmt och grönt gräs... Mysigt!

I lördags var det deltävling 2 i Melodifestivalen 2008. Dock lyckades inte min favorit Lasse gå vidare, trodde faktiskt det. Att däremot Andra Generationen gick till omgång 2 är för mig ett mysterium! Att Sanna gick till finalen känns så sjukt bra, jag rös när hon sjöng, så otroligt bra låt! Likaså Rongedal (stavas det så?), härlig skräll! Och att Carola inte lyckades känns sjukt bra! Hon sjöng ju inte låten med Andreas utan med sig själv. Kallade inte det duett, kändes mer som en tävling för att se vem som var bäst och sjöng bäst av dem. Dock inget ont mot Andreas, för han tycker jag är redigt bra. Men inte tillsammans med Carola.

Kommer kanske mer senare

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hej hej! Gissa vem som har gått och blivit sjuk. Känns inte så kul i detta väder när man tillochmed är ledig. Men vet du nu att det är en liten flicka:)?

2008-02-18 @ 15:11:19
URL: http://iambaglady.blogspot.com
Postat av: Anonym

Agnes...? nytt namn på den lilla?

2008-02-19 @ 07:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0