8 timmar kvar

Börjar väl dagen med ett inlägg... Mår sjukt illa, klarar inte av att börja jobba så här tidigt, började med att få upp frukosten (den lilla frukost jag lyckades få i mig)... Men när klockan e 8 o man börjar vid 9 kan man inte ringa å sjukanmäla sig så det e bara att bita ihop o gilla läget. Men fy fan, e yr o mår sjukt illa. Men, slutar ju om 8 timmar...

Helgen var bra, lördagen var ganska lugn, var på stan o kollade lite, inhandlade lite nytt smink. På kvällen var det personalfest, som började på Banan med 3kamp. Gick väl ganska bra tror jag. Vilket lag som vann fick vi nog aldrig veta. Men jag var nöjd, komma tvåa i vårt lag i minigolfen med 3 spikar! Även tvåa i bowlingen, men sist i dart... Efter vi lekt färdigt begav vi oss till Ming Palace för god mat. Vårrulle till förrätt, något jag dock INTE tycker om. Specialfriterad oxfile med sötsur sås till huvudrätt, helt underbart gott! O friterad banan med glass till eterrätt, sjukt gott! Efter detta begav vi oss till O'Learys en snabbis för att hälsa på Janke. Sen gick vi till Palace, var ca 10 pers där av oss så det var kul. Dansade o minglade:) Vid ett tog jag Daniel o Martin med mig o sen åkte vi te Sandra o hämtade Petter o Jonas. Lämnade av D o M sen begav vi andra oss till Quarnaslätt på 20/22/25årsfest. Trevligt. Somnade väl runt 3 eller så.
Söndagen tillbringades hos Farmor som fyllde 77 år. Åt god mat o hade trevligt.
Måndagen var jag med ledig så den tillbringades mest ute o hos mamma o pappa.
Är ledig nu till helgen igen, ska bli skönt. Jobbar bara idag, imon o på torsdag denna veckan.

Och bebis sparkar, aldrig en lugn stund. Längtar så tills det känns på utsidan så Petter kan känna hur hon sparkar.

Älskar dig Petter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0