Ginkgo Biloba

Vår hemsida

Passar på att skriva lite medans Natalie sover... Igår somnade hon vid elva, och vaknade nästa gång vid sex, hon sov alltså 7 timmar!!! 7(!!!) timmar, herregud! Så otroligt skönt att få sova så länge, men gah vad mina bröst gjorde ont när jag vaknade! Fortfarande lite ömma efter det... Inte bra att inte amma på så länge...
Igår var jag en runda på jobbet o hälsade på med Natalie, gick bra att åka själv med henne till Kalmar, hon var så duktig så, blev lite grinig i slutet bara...
Idag har hon varit lite grinig och ätit en massa, så jag gick hem till mamma o pappa för att få lite avlastning, skönt!
Nu ligger hon äntligen och sover och Petter är på fotboll. Hade tänkt följa med men ville inte väcka Natalie när hon väl somnat, och så fort hon vaknar är det mat och ny blöja som gäller. Jobbigt att fixa vid sidan om en fotbollsplan!
På söndag fyller Petter år, 29 blir han... Fick en första present av mig igår, ett träd, Ginkgo Biloba, supercoolt är det.



Nej nu är tvättmaskinen klar hör jag, får passa på att fixa det medans lilltjejen sover

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0