Uppdatering igen...

Och nu har det börjat...
Kl 02.00 var det ca 12 minuter mellan värkarna...
Nu (kl 05.10) är det ca 5 minuter mellan... Och de håller på i ca 45-50 sek.. Och det gör sjukt ont!
Har suttit på en pall i duschen men tyckte inte det hjälpte något, mest jobbigt. Men nu är jag nyduschad o fräsch i alla fall:)
Ringde in tll Förlossningen förut, bara för att få prata lite... SÅ nu sitter jag här med värktimer.se och klockar mig själv. Petter skickade jag i säng igen, kan inte göra så mycket nu i alla fall så det är bättre han sover och är pigg tills han verkligen behövs!
Första värken på värktimer var 45 sek, sen kom nästa värk 5 min o 2 sek efteråt och höll på i 49 sek, sen den tredje värken efter 4 min och 8 sek och höll på i 46 sek. Nu ska vi se när den fjärde kommer... (har inget vettigt att göra så jag sitter här, ska försöka få ett medelvärde på värkarna, sen ska jag ta något att äta och försöka vila). Den fjärde höll på i 1 min och 2 sek och kom efter 4 min och 43 sek.

Och nu ger jag upp...

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Annelie

Lycka till gumman! Tänker på er!!! Puss

2008-08-06 @ 06:40:37
Postat av: Mikaela Kronberg

Så spennande =) Ska tänka på er hela dagen! Lite läskigt jag säger jämt rätt datum...borde bli ett medium =) Lycka till

2008-08-06 @ 08:26:31
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Mia

Lycka till Evelina! Jag håller alla tummar och tår som går!

2008-08-06 @ 12:54:48
URL: http://thesharpwayoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0